היו בקשר רציף עם חמאס: תשעה חשודים נעצרו במזרח י-ם

    נתי קאליש No Comments on היו בקשר רציף עם חמאס: תשעה חשודים נעצרו במזרח י-ם

    חמאס מנסה להתבסס בירושלים? משטרת ישראל והשב"כ חשפו חשודים בעבירות של חברות בארגון הטרור חמאס ופעילות במסגרתו במזרח ירושלים, החשודים נעצרו ובתום החקירה יוגשו כתבי אישום | צפו בתיעוד מפעילות הכוחות

    צילום: דוברות המשטרה
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות המשטרה

    היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה ושירות הביטחון הכללי, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה בגין חשד לעבירות ביטחון. בחקירה נחשף כי על פי החשד פעלו החשודים לגיוס פעילים לשורות ארגון הטרור ׳חמאס׳ בשכונות מזרח ירושלים.

    במסגרת החקירה נעצרו בשבועות האחרונים ברחבי ירושלים תשעה חשודים ע״י בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם שוטרי יס״מ ירושלים ולוחמי מג״ב. חלק מהחשודים נעצרו בבתיהם וחלקם במהלך נסיעה.

    מחקירת החשודים עולה כי הם היו בקשר רציף עם גורמי חמאס הנמצאים מחוץ לגבולות המדינה, תוך הכוונתם ומימון כספי על ידי אותם גורמים, זאת במטרה להניע את הפעילות המיוחסת להם ולגייס פעילים נוספים במזרח ירושלים.

    כסף שנתפס אצל החשודים

    דוברות המשטרה

    במהלך החקירה ופעולות שבוצעו, נתפסו ברשותם של חלק מהחשודים ראיות הקושרות אותם למיוחס להם. מעצרם של החשודים הוארך בבימ״ש מעת לעת, והיום לאחר שגובשה תשתית ראייתית, צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגד החשוד המרכזי, תושב מזרח העיר בשנות ה-40 לחייו, כתב אישום ראשון.

    במקביל, חקירתם של חשודים נוספים נמשכת ובמהלך הימים הקרובים צפויים כתבי אישום נוספים במסגרת פרשייה זו.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה למעצר החולייה: "שוב אנו רואים כיצד החמאס שולט במזרח ירושלים ובהר הבית, ואת ההכנות שלו ליום פקודה. הנורה האדומה דולקת. אני מצפה מהפרקליטות להגשת כתבי אישום מהירים ומברך את כוחות הביטחון על פעולתם הנחושה שהובילה למעצר הטרוריסטים".



    0 תגובות